Postupak sklapanja kompletnog motora, posle farbanja i detaljnog pranja sledi pregled svih vitalnih delova i promena oštećenih ili dotrajalih delova.
Sve pripremljeno za sklapanje, dobro je sve izneti na gomilu i pregledati kad počne sklapanje da je sve spremno!

Prvo se sklopi motor i svi plastični delovi oko motora, zatim unutrašnji blatobran, zadnji blatobran, repić sa žmigavcima i zadnji točak.
Pre postavljanja prednjeg blatobrana montira se donja i prednja velika plastika. Kod montaže prednjeg blatobrana obratiti pažnju na hidraulično crevo prednje kočnice da se pravilno provuče, ne moraju se skidati klešta kočnice. Prednje vile se montiraju isto kao na biciklu. Namazati sve ležajeve na vilama sa dosta masti.
U ovoj fazi potrebno je provući sve žice, povezati sirenu, priključiti crevo kočnice na kočioni cilindar. U prednje amortizere nasuti ulje i paziti da bude ista količina u oba. Najlakše je sipati ulje u plastične providne čašice i tek onda u amortizer. Sledi montaža volana i svih sajli, pa kontrola kočnica i  gasa pre kompletnog sklapanja.
Potreban alat nije specijalan. Ključevi od 7 do 17 od velikih 24 i za prednje vile 36. Gedore su dobre za brži rad, treba 8 i 10. Šrafcigeri - krstak i običan, mnogo pomaže električni, a veći su za montiranje guma. Imbus ključevi 4, 5 i 6 a dobro je da 6-tica bude dugačka zbog lakšeg odvrtanja auspuha. Duža poluga služi za odvrtanje matice zadnjeg točka.  Naravno čekić ako nešto treba ubediti. Dobro je imati odvijač sprej za zapečene šrafove.
Štelovanje zadnje kočnice se vrši na sajli ispod zadnjeg točka. Prvo se ključem 10 otpusti kontra matica, pritom se ključem 7 drži sajla da se ne okreće. Potom se matica za štelovanje zateže dok se ne zategne dovoljno, točak mora slobodno da se okreće ali na ručici kočnice da nema mnogo slobodnog hoda.
Štelovanje prednje kočnice je slično zadnjoj, vrši se na sajli ispod volana, pored glavnog kočionog cilindra. Prvo se ključem 11 otpusti kontra matica, potom se ključem 10 odvrće matica za štelovanje i tako zateže sajla. Nakon dotezanja kontra matica se zategne da se sama ne popusti. Kontrolisati na ručici kočnice koliki je slobodan hod.
Promena pakni na prednjoj kočnici je vrlo laka. Prvo se skine plastični štitnik, potom pogledate osovinu koja drži pakne sa jedne strane ima proširenje a sa druge je seger osigurač. Potrebno je skinuti osigurač i izvući osovinu, a izvaditi i mali limeni držač koji gura pakne. Sada su oslobođenje pakne pa se mogu izvući iz ležišta i samo zameniti novim. Pošto su nove pločice deblje potrebno je nečim polako raširiti, odnosno malo vratiti klipove unutra da mogu da se uvuku nove pakne.
Pre postavljanja crne plastike potrebno je samo odvrnuti čep sa posude za hidraulično ulje. Prvo ubaciti posudu kroz rupi potom ubaciti žice od akumulatora i osigurač, onda se pritisne jezičak koji drži vratanca i provuče se mehanizam brave kroz rupu. Kompletna plastika se gurne u napred da legne do prednje plastike. Probajte da li radi mehanizam za otvaranje prednje police.
Pošto se pričvrsti kompletna crna plastika može se priključiti akumulator, a preko njega ide mali poklopac.
Pre postavljanje gornje plastike dobro je priključiti sve prekidače i prekontrolisati sve svetlosne uređaje. Ako želite da ubacite zujalicu za zvučnu signalizaciju rada žmigavaca potrebno je ubaciti grec i spojiti na belu i rozu žicu
Da bi sve bilo u istom tonu odštampajte novu instrumental tablu u bojama koje vam odgovaraju.
Isečene nalepnice se prenose na motor sa trensfer folijom. Pažljivo skinete nalepnicu koja je sada zalepljena na providnu transfer foliju, odredite mesto gde ćete nalepiti i pažljivo primaknete jedan kraj i krpom prevučete preko folije.
Samo skinite transfer foliju i nalepnice su na svom mestu.
Ostalo je još da se zategne koža na sicu i uživanje može da počne!
piaggio-free-alat
piaggio-free-sklapanje
piaggio-free-sklapanje
piaggio-free-sklapanje
piaggio-free-sklapanje
piaggio-free-sklapanje
piaggio-free-sklapanje
piaggio-free-sklapanje
piaggio-free-sklapanje
piaggio-free-sklapanje
piaggio-free-instrumental-tabla
piaggio-free-sklapanje
piaggio-free-sklapanje
piaggio logo
sajt postavljen februara 2007    Ideja, izrada, održavanje  - Tićma
start   slikeF   slikeL   tehnikaF   tehnikaL   uputstva   uradi_samF   uradi_samL   sastavljanje   sklopoviF   sklopoviL   tuningF   tuningL   stylingF   stylingL   oglasi   klub     forum   sponzori
 
 
 
 
 
 
 
translated to the languages
sadržaj sajta
Piaggio
piaggio-free-delovi